keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Brändäyskoulu




Paperiyhtiö Arjowiggins julkaisi uusimman Curious Collection -malliston. Kyllä! Yritys on paperinvalmistaja, joka panostaa designiin ja ympäristöarvoihin. Nyt oli vuorossa julkaista 27 uutta trendiväriä, jotka on valittu yhdessä Studio Edelkoortin kanssa. Time on rankannut 2003 Li Edelkoortin 25 vaikutusvaltaisimman muotiteollisuus-ihmisen joukkoon.

Mutta, mutta. Jotta idea toimisi, vaatii se hyvän toteutuksen. Valokuvaaja Grégoire Alexandre loi malliston ympärille Curious Storyn. Ideana on, että tyttö matkaa läpi erilaisten (väri)maailmojen. Sivuilla on interaktiivinen animaatioseikkailu, jossa matkan voi seurata.

Käyttöliittymä ei ollut kaikkein toimivin, jota välillä jumitteleva koneeni edelleen heikensi, mutta käytin silti (liian) kauan aikaa sivuilla seikkailuun. Klikkailin aivan innoissani eteenpäin paperihevosten ja loisteputkilamppujen keskellä.

Miksi suomessa ei osata?! Miksi puhutaan vain kaikenmaailman älypapereista? Eikö voisi opetella olemaan innovatiivinen tänään? Huh!





Ei kommentteja: